torsdag 17. januar 2013

Så utrolig koselig :)

Jeg ble så glad når jeg logget meg på Facebook i går kveld etter jobb og fikk se at Nille hadde skrevet om bloggen min og hjemmelagede happylights
Utrolig koselig og jeg ble så stolt :)

Har ikke vært den mest aktive bloggeren og har vel aldri følt jeg har hatt så mye å blogge om på en måte. Det er så mange dyktige bloggere der ute som jeg virkelig beundrer, utrolig kreative og så mye vakkert de viser. Dit kommer jeg aldri, men litt kan jeg by på har jeg tenkt. Men selvtilliten har ikke vært på topp og da blir bloggingen litt så der....

Men nå har jeg fått et spark bak og kanskje jeg skal tørre mer?
Vise mere av meg og mitt :)

Så da skal jeg ha et nyttårsforsett i år: Blogge mere!!

Og forresten: GODT NYTT ÅR :)
 Det har jeg helt glemt, håper dere ikke har så mange nyttårsforsetter at dere sliter dere ut nå da ;)
Men dette kan alle ha:

Vær den forandringen du ønsker å se i verden





Vrihassel plukket fra hagen til mine foreldre, fugler og prismer kjøpt på Nille :)

Når Nille skrev så fint om meg og bloggen min, vil jeg veldig gjerne gjøre gjengjeld: Fast kunde kan man trygt si at jeg er :) Og jeg finner så utrolig mye fint, det bugner av ting etter min smak og dette med en sånn pris at lommeboka ikke blir tom etterpå ;)
Alt i fra pynteting til nytteting finner man der og en hyggelig betjening i tillegg :)
Nille har virkelig blitt en butikk jeg setter høyt og jeg finner stadig noe nytt (senest i går måtte jeg jo innom og kom hjem med en liten pose med "godt")
Takk for at dere finnes

Så må jeg gratulere mannen min og meg med 20 år som kjærester i dag  ♡
~Love you~



Ha en fortryllende dag alle sammen



post signature






1 kommentar:

  1. This is how my associate Wesley Virgin's tale launches with this shocking and controversial VIDEO.

    You see, Wesley was in the military-and soon after leaving-he revealed hidden, "SELF MIND CONTROL" tactics that the government and others used to get whatever they want.

    These are the same methods tons of celebrities (notably those who "come out of nothing") and the greatest business people used to become wealthy and successful.

    You probably know how you only use 10% of your brain.

    Really, that's because most of your brain's power is UNCONSCIOUS.

    Perhaps this expression has even occurred INSIDE your very own brain... as it did in my good friend Wesley Virgin's brain about 7 years ago, while riding a non-registered, beat-up bucket of a car with a suspended license and on his debit card.

    "I'm absolutely fed up with living check to check! When will I finally succeed?"

    You've been a part of those those types of conversations, isn't it right?

    Your success story is waiting to be written. You need to start believing in YOURSELF.

    CLICK HERE TO LEARN WESLEY'S METHOD

    SvarSlett