mandag 21. januar 2013

Små glimt fra spisestuen

Nydelig lys fra lav sol





Et gammelt vindu er malt og kommet opp på veggen ;)




Jeg og lillemor var ute å lekte i hagen i formiddag, kaldt men friskt :)

Her er vår flotte utsikt, hvis vi noen gang flytter herfra er det nok en av tingene jeg kommer til å savne. Vi har ingen innsyn på baksiden, åpent og fritt med utsikt mot Melhus, Gaulosen og Buvika (for de det sier noe)



Vår yngste Chihuahua "Mini", som stortrives ute til tross for flere minusgrader og snø. Herlig når de springer som gale rundt og vi ser at de syns livet er herlig :)


Det var noen små glimt fra hverdagen vår, jeg lovte jeg skulle blogge oftere og det skal jeg holde :)
Ikke alltid det kommer kreative prosjekter eller annet spennende, men det kommer små glimt fra vår hverdag :)
Nå er det avslapping før jobb i ettermiddag
'Sånn går no dagan' som de sier :)


Ha en fortryllende flott mandag





post signature







1 kommentar:

  1. Så flott stue da Laila. Må jo følge deg da vettu :) Håper å plukke med meg noe tips her og der på interiør og oppussing :)

    SvarSlett